fbpx

Iedereen heeft wel eens rode wangen, bijvoorbeeld door de kou of omdat je net een blunder bent begaan. Maar wanneer je standaard last hebt van rode vlekken in je gezicht, kan dat erg vervelend zijn. Je zou zo graag je gave huid weer terug willen… Laat ons je helpen!

Oorzaken van couperose

Couperose is de benaming voor de kleine zichtbare rode en blauwe vaatjes op de wangen en de neus. Gek genoeg is de exacte oorzaak van couperose niet bekend. Wel is duidelijk dat het wordt veroorzaakt doordat de bloedvaatjes zijn verwijdt. Dit worden ook wel teleangiëctasieën genoemd. Er zijn verschillende factoren die kunnen bijdragen aan het ontstaan van couperose, zoals genetische aanleg, verzwakte bloedvaten, huidtype, alcohol, het weer en hormonen.

De behandeling

Helaas verdwijnt couperose niet vanzelf en is er een professionele behandeling nodig. Wij kunnen je helpen! Welke behandeling bij jou past, hangt af van jouw huid en de ernst van de couperose. Daarom stellen we altijd een behandelplan op maat op, voor optimale resultaten.

Zo kunnen wij jou helpen:

Ontdek hoe wij jou kunnen helpen in jouw reis naar een stralende huid zonder ongewenste roodheid. Plan snel een intakegesprek!

Hier krijg je zeer professionele mensen en behandelingen. Makkelijk te bereiken. Voldoende parkeergelegenheid.

- Matty van de Vis

1e behandeling gehad, hartelijk ontvangen, goede duidelijke uitleg vooraf. Prettige behandeling. En een prachtig resultaat. Top!

- Angelique Steehouwer

Een vriendelijke vrouw die altijd vraagt hoe het met je gaat en rekening houdt met alles. Ook de andere dames die daar werken zijn erg aardig. En het resultaat is altijd SUPER!!!

- Zjoske Postduif

Wil jij je
mooiste zelf worden?

Maak hier een afspraak om
samen met JV Clinic
de eerste stap te zetten!